容祖兒O嘴

容祖兒O嘴 :  王菀之指祖兒「O嘴」正常

王菀之現身《老表你好野!》首播飯局,對於周日晚憑《留白》奪「金曲金獎」,令現場嘩然,就連容祖兒都出現「O嘴」。菀之說:「佢不是嚇親呀!其實當宣布一個大獎,誰都會有『嘩』一聲的驚喜,我相信祖兒係支持我o既!」

容祖兒O嘴
容祖兒O嘴

金曲金係王菀之 容祖兒都「O」嘴呀

真係點估得到,金曲金獎,唔係林峯,唔係祖兒,竟然係王菀之嘅《留白》,唔單止Ivana自己呆咗,用口形問﹕「嘩,唔係呀嘛,真0架?」祖兒更加係馬國明上身咁,O晒嘴。林峯就木無表情……慘爆。Ivana領獎時話﹕「嚇死我,咦,個獎有鑽石0架。我真係絲毫都冇諗過有機會攞呢個獎,個腦依家留白。」企0係後面冇晒心機嘅林峯,唔方唔留白…Fans最擔心都係,依家峯峯又會諗…都係返屋企幫手啦…

Keyword : 容祖兒O嘴
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

熱門文章