糖妹素顏

糖妹素顏 :  糖妹素顏 黃甘甘仲有印

今日《勁歌》拜神儀式上,唔少歌手都素顏上陣。G.E.M.噚日就話貼張素顏look等前輩妒忌吓,但有啲素顏就會嚇親人。好似宅男深深深愛嘅糖妹(黃山怡),佢今日同有份角逐最受歡迎女歌星嘅糖兄一齊出來。膚色暗黃、黑眼圈、鼻頭暗瘡印全部出晒嚟嘅糖妹,同個「索」完全絕緣。忽然覺得,作為「候選女歌星」之一嘅糖兄,皮膚好過糖妹好多﹗

糖妹素顏
糖妹素顏


糖妹皮膚差老闆詐型 薛凱琪怕受傷害錯過戀情 許志安指Sammi是工作狂

組合糖兄妹、歌手葉慧婷、余翠芝等昨日出席「第23屆CASH流行曲創作大賽」記者會,呼籲大家積極參加比賽,推動本地創作。日前有報道指年僅23歲的糖 妹Kandy皮膚差,她扁嘴說:「其實好多人同我講過,老闆都有講過,平日好忙少時間打理皮膚。尋日喺沙灘曬完一日,今日都唔係好上粉!畀啲時間我,敷 mask補救。」另外,與糖妹傳緋聞的男模Dominic被指搭上性感o靚模Jeana,糖妹說:「佢唔係我男朋友,我遲少少會傳短訊畀佢:『嘩,你就好 啦!有Jeana咁正!』」

糖妹素顏
糖妹素顏

薛凱琪怕受傷害錯過戀情

歌手薛凱琪(Fiona)昨日到電台宣傳新碟,她表示新歌《不要愛我》是感情上的寫照,曾經因為怕受傷害,就算有機會發展的男仔都會推開,她說:「依家唔會,只要有合適都會嘗試發展,但真係未遇到。」

對於有指Fiona 擔正女主角的電影《勁揪福祿壽》被無綫落「禁令」,禁止隸屬四大唱片的Fiona出席任何宣傳活動,她否認傳聞說:「唔係事實,公司同公司之間嘅糾紛係歌 曲版權嘅問題,之前電影記者會我因為有工作先去唔到,我都覺得好抱歉。花咁多心血去拍呢套戲,一定想配合宣傳,8月8日個首映我一定去,同埋已經排晒嚟緊 嘅宣傳活動,呢個絕對係冇分歧。」

糖妹素顏
糖妹素顏

糖兄妹出席「第23屆CASH流行曲創作大賽」記者會,糖妹被雜誌批評皮膚差,今日出席會動時亦不太上粉,她解釋因前日晒完太陽,會敷面膜急救,並說:「好多人都講過我皮膚差,以前細個不會護膚,現時會注重一點。」


Keyword : 糖妹素顏
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

熱門文章