青少年搵暑期工

青少年搵暑期工青少年搵暑工(轉)

女:喂,暑期工招募熱線
男:喂,你地暑期工招募熱線係咪幫我地D年青人搵暑期工嫁???
女:係呀
男:咁就岩啦,我想做暑期工
女:哦,你想做暑期工呀
男:暑期工
女:嗯,咁就岩哂啦,咁你想做d咩暑期工呀?
男:我由細到大呢,唔做暑期工呢,我都想做咩嫁
女:做咩野呢?
男:我好怕羞
女:咁你唔講出黎,我地好難幫你做暑期工嫁啵
男:我暑期工想做聖誕老人
女:聖誕老人呀?暑期工無里d咁既工作嫁啵
男:我成日同自己講野,如果暑假工做到聖誕老人就好啦,我想做聖誕老人,姐姐你有無聖誕老人呀?
女:無啵,暑假無聖誕老人嫁啵
男:暑假,暑假無聖誕老人嫁咩?
女:無,暑假無聖誕老人嫁
男:哦哦哦,我做第二樣呀......
女:哦,你想做D咩?
男:我...我...我想做派財神......
女:暑假無人派財神嫁啵!!!
男:咁d人咪冇得發達?
女:財神新年先有嫁喳媽,假邊有嫁姐!!!
男:又冇呀?
女:冇呀!!!
男:賣野有無呀?
女:你早講米好囉,賣野有!!!
男:我想賣暖爐......
女:暑假無暖爐賣嫁喎!!!
男:點解無暖爐賣?
女:咁暑假熱死啦啦,邊會有人買暖爐......
女:咁你賣咩呢?係咪?
男:呼...呼...
女:喂
男:我想做義工
女:哦做義工呀麻,做義工姐係咩都做啦,姐係唔收錢果D嫁媽?
男:我做義工!
女:你做義工咩,唔收錢咩都做得嫁啦!
男:唔係哦,我正係做一種義工!
女:咩義工呀!
男:我......派毛氈
女:暑假熱啦啦,派d毛氈做咩姐,俾D呀公都熱到死啦!
男:嗯
女:生熱肺果D喎,仲麻煩喎!
男:又唔得呀!
女:更係唔得啦,你諗清楚好無?
男:做義工都要諗清楚呀?
女:更係啦!唔洗諗呀,你以為出黎做野好容易呀!
男:我想...暑期工可唔可以
女:點呀!快d啦!
男:開避寒中心
女:避咩寒中心姐,熱死啦啦三十幾度日日,避寒中心開左都冇人黎啦!
男:扯鼻寒果d喎!
女:你係咪玩野呀?
男:你呢d係咪幫人搵暑假工嫁!
女:係,頭先都一早話俾你聽呢度係幫人搵暑假工嫁啦!
男:哦,你呢D十成九更係呃我地呢d年青人,呃我地做暑假工,其實要我地賣淫個D
女:我地冇賣淫喎
男:我知你一定係個D黎既,係咪?
女:唔係,你唔好咁樣話我地,我地唔係咩賣淫公司
男:係你唔怕喎,因為...因為我可以嫁喎
女:你賣淫?
男:係呀!
女:你賣咩淫呀你?
男:笑吟吟,ee吟吟,遊子吟同埋呻吟
男:喂!喂!
男:呀媽,暑期工中心話我冇工做
男:喂!喂!
男:唉,呢d呃人
大家都收左線......



Keyword : 青少年搵暑期工
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

熱門文章